Sunday, March 25, 2012

Katrina sünnipäev ja Hunger Games

Reedel mul kõigepealt sõidutund. Pärast nägu üleni punane, sest ma olin suht närvis:D Sõitsime suuremate teede peal ja ma olin mingi... holy shit. Aga ei, kõik läks hästi:D
Siis pikk Liispeti-chill linnas, kus sai natuke Mariat tüüdatud ja teda EKA asjaga aidatud. Katrina juurde läksime kõik koos. Hiljem, kui alguses arvasime.
Aga muidu õhtu läks hästi. Ma natuke lobisesin liiga palju:D:D Sorri Hes, Liispet. Mind tabas selline tuju. Hea tuju muidu vist ikka:D Ja siis jah.. jõime Skittlesi viina ja kuulasime mussi ja oli fun. Alguses pidime taksoga ära minema aga lõpuks jäime ikka Katrina vanemate tuppa maha magama.
Hommikul oli päris värske olla, mille üle ma rõõmustasin, sest ... PIDIN JU KINNO MINEMA! :D Haha, ei tegelikult... ma läksin küll kinno:D Hunger Games'i vaatama. Ja mulle täitsa meeldis. Täna nägin unes edasi seda veel.
Ajou, mu raamatu-lõputöö ei edene. Pole kuidagi suutnud ennast kokku võtta, et seda teha.

No comments:

Post a Comment