Monday, November 7, 2011

Underground railroad

No mida kõike teada ei saa. Okei, tegelikult mind nagu ei huvita selles mõttes, nagu oleks mingi pool aastat tagasi huvitanud aga ikkagi:D MV?
Kõht on nii täis praegu. Sõime sitaks. Ega eriti midagi muud ei teegi. Sigrid on chill ja vaatame telekat Jaaniga. Varsti hakkab Võsapets ehk õhtune programm:D See on see Välja elu.
Kui ma lugesin Stepihunti, siis ma täiega seostasin seda endaga. Tean, et Liispet tegi sama. Ja siis ma mõtlesin, et inimesed üldse teevad sama. Aga kui ma Mariaga sellest rääkisin, siis ta ütles, et tema kujutas ette mind. Ja siis ma olin küll nii, et omg. Kas ma olengi mingi Harry Haller, kes ühest äärmusest teise tuigub. Aka enesetapp habemeajamisnoa läbi või ihade põrgu? Päris tore...
Aga siis ma hakkasin mõtlema, et ikka ei. See mees oli lihtsalt natuke äpu. Ta lihtsalt ei mõelnud kordagi teistele. Ja ma ei tea, enesetapp ei ole ilmselt minu teema ikka:D

No comments:

Post a Comment