Monday, November 14, 2011

NV

Reede:

Oli siis suur jalkamäng. Jah, isegi mina vaatasin. Läksime linna, alguses käisime niisama ringi, kui hakkas siis Nimetasse, kus sai hästi suurelt ekraanilt vaadata. Suht feil oli muidugi. Ja kõik olid minig aahhh! Aganoh..
Siis Nimetas oli üks Johnny Depp. Nagu täpselt tema. Oleks... ma ei tea:D võinud rääkima minna või midagi.
Reede oli ühtlasi ka 11.11.11 aka Skyrim day. Ja kui ma öösel koju sain, siis Jaan mängis seda ning mängis siis ka veel edasi kui ma magama läksin.

Ülejäänud nädalavahetus möödus suht udus, sest mul oli gaming cycle. Mängisin mõlemad fallouti lisad lõpuks ära (that sounds soooo nerd) , niiet lõpuks õhtul magama minnes mängisin ma seda oma silme ees veel edasi. Üritasin küll, et kujutan endale ette väikest linnukest lendamas aasa kohal, aga isegi see transformeerus nuclear missile'iks.
Aga enough of nerd talk. Laupäev oli Vabalava. Lahe, nagu ikka, aga seekord olin kuidagi tuim seal. Lihtsalt istusin ja jõllitasin. Ning hobuseplix oli mu selja taga ja käis pinda.

No comments:

Post a Comment