Tuesday, November 15, 2011

Game number 2

Nonii täna siis rematch. Ma vahepeal käin tsekkimas teises toas. Loodetavasti saab ikka mõne värava ka, muidu oleks küll mark.
Shit, mul on tunne, et ma ei oska mitte midagi teha. Kirjutan, tuleb mingi sitt välja, maalin, mõttetus ja ilmselt joonistada ka ei suuda. Mingi mõttetu elu tõotab tulla mul. Mitte midagi pole head ja täiega tüdinenud kõigest ja tahaks oma korterit kus saaks rahus olla ja ei peaks kuulama kuidas keegi jälle vingub su kallal.
Ja kuidas oma vanaemale viisakalt, et ta valesti aru ei saaks, selgitada, et ma ei kanna puuvillaseid beeže granny's pants'e??:D:D I mean... like really:D

Haha

Me teeme reede Mariliisiga sellist nalja, et lähme ... Twilighti vaatama:D Kust selline idee, ma isegi ei tea. Aga lähme:D

No comments:

Post a Comment