Thursday, November 17, 2011

No mis

Haa:D Chema pakkus mulle täna välja, et ma kirjutaks tervest klassist midagi sellist nagu Nups ja sall. Ma olin nii, et hmm.. ma mõtlen selle üle. Ehkki ma sain kohe inspiratsiooni ning isegi hakkasin seda kirjutama. Kas teistele ette ka julgen lugeda, seda ma ei tea:D
Siis oli meil veel lõputööde arutlemine. Tra minu oma kohta küsiti nii palju ja nii idiootseid küsimusi, et ma sain täitsa kurjaks. Selline tunne, et ma just kaitsesin ära selle töö endal. Ja nagu tõesti... mis seal vahet on mis sajandist need kaks teenijatüdrukut on???? Fck, üks põhjuseid miks mulle ei meeldi oma loomingut enne kellelegi seletada, ongi see, et kohe hakatakse mingeid ma ei tea... Ehkki see tikkimise idee oli päris hea. Vb tasuks kaaluda. Ehkki ma ei tea... ei kujuta ette kuidas see välja tuleb.

Fck. Miks nad üldse tahavad arutada? Miks lihtsalt ei või valmis teha ja siis rääkida????

Ja mitte kelleltki nad ei hakanud niimoodi pinnima. Alati mina.

No comments:

Post a Comment