Saturday, April 2, 2011

Kormoranid ja reede õhtu

Ma läksin jälle kooli tund aega varem. Ja ma olen seda juba reedeti varem teinud. Täiesti haige. Õnneks Maria tuli ka varsti ja siis ma istusin raamatukogus ning lugesin "Meister ja Margarita"t. Siis oli mul Chema vestlus, mis oli õnneks joonistamise ajal, mis oli super, sest mul ei olnud üldse viitsimist Jussi joonistada. Vestlus kestis pool tundi ning oli vahepeal suht random:D Rääkisime krumpist ja Dostojevskist nt.. Ja siis ta näitas mulle mu hinnetelehte, mis oli hea aga voorused oli 4 ja siis ta ei leppinud sellega:S Ehk siis pean talle midagi suuliselt järgi vastama. (Neli oligi sellepärast, et mul mõned tööd vahepeal tegemata(A))
Seejärel, pärast kooli, sain Sandraga kokku. Meil oli aega nii, et istusime kunstimajas ja sõime:D Ja siis Solarisse Kormorane vaatama. Täitsa funny oli:D Mul tekkis kohe tahtmine Tapperisse minna. Väga.
Ning siis pidin mina tegelikult trenni minema, aga kas jõudsin sinna ka? Ei. :D No lihtsalt ei viitsinud. Tõesti ei suutnud ennast kokku võtta, et mingi hip-hopiga tegeleda. Niisiis selle asemel saime Maiduga kokku ning raiskasime oma viimase raha ära. Ehk Kohvicumi-chill.

Täna J.M.K.E.-le Liispetiga ilmselt!!! :) Yeahh:D Ma jälle natuke närvis:D:D

No comments:

Post a Comment