Sunday, April 17, 2011

11 kunst party

Nii, olen jälle Väljal siis emaga. Paar korda trenni ilmselt ei saa, niiet adjöö kavaga i guess:(
Reedel oli meil siis see kunstipidu. Oli lahe minu meelest. Ning jah, ma pean tunnistama, et ma taandarenen. Sorri, ma jõin 15 aastaselt ikka vahel täitsa korralikult aga ei ropsinud kunagi:D Mis nüüd siis toimub? Ok, see ei olnud midagi hullu, rohkem et, ok mul on paha olla, tühendame ennast veidi aga ikkagi! :D Aga muidu oli jah, vahva. Palju kooki oli ja muud lahedust.
Ja oh Liispet, Liispet.
Siis laup käisin Suckerpunchi vaatamas:D No see ikka loll film. Aga vähemalt sai natuke fighting scene'e näha. 3d oleks võinud olla. Ja see natuke inspireeris ka mind. Mul oli kohe vajadus maalida.

Arvestuste nädal hakkab.

I would steal anything for my baby
I'd wheel and deal anything for my baby
Crawl or kneel, anything for my baby

No comments:

Post a Comment