Tuesday, April 26, 2011

Saaremaal

Nii, vahepeal tekkis siia paus, sest käisin Saaremaal ja seal polnud wifit praegu. Mõttetu oleks olnud see paariks päevaks sisse lülitada.
Neljapäeva õhtu veetsime mu ema sõbra juures kuskil Hageris, kus oli päris ok. Sai head süüa ja õlut ja saunas käia. (Jah, isegi mina käisin väljaspool-ujulat saunas:D) Sel õhtul oli mul räige sõpradevajadus. Ning Kaiva rääkis mingit asja mentidest Rabarockil, aga ma loodan et see nii hull siiski pole. Päris lahe oleks kaks kuud enne 18 saamist mingit trahvi saada.
Saaremaal oli päris busy tegelikult, sest ma pidin koguaeg Sigridi eest hoolitsema, kuni mu ema aias töötas. Ta oli üldse sillas sellest. Mina enamuse ajast lebotsesin siiski. G&D olid ka seal ning siis üks päev chillisin nendega. Vaatasime mingit kahtlast filmi Hilary Duffiga:D
Aga peab ütlema, et loodus oli wow. Minu Saaremaa-maal on kõige ilusamad päikeseloojangud maailmas! See koht ongi kõige lõpp.
Esimesel päeval veetsin pool tundi sipelgapesa ees neid jälgides. Ja teine päev vaatlesin kuidas ämblik kärbest tappis. That's our tv! :D Looduslapsed.
Mu emal olid mingid vanad kassetid seal. Vaatasin, et ohoo, ühe peal on nii Vennaskonda kui Velikije Lukit. Panen siis rõõmsalt sisse... terve kollektsioon Wagnerit.
Lisaks oli meil mesilaseprobleem. Neil kuskil pööningul pesa ja siis nad tungisid koguaeg sisse. Ning kuna mul on herilasefoobia ja nad lendavad samamoodi ja põrisevad, siis mul oli päris raske. Oeh jah.
Täna siis jälle kooli. Õnneks meil ilmselt neljap ja reede vabad, sest reedel ühiskonnaeksam. Mul on chill:D Aga täna oli ka.. pidi olema teenistus, ehk siis u. kaks tundi niisama linnaelu, sest ma ei viitsinud nii vara koju ka minna. Jõime kokat Raekoja platsil ning õlut Harjumäel.

Nii ilus ilm on.

No comments:

Post a Comment