Thursday, March 31, 2011

Jolly good mood

Oeeeehhh, hea tuju täna jälle. Vahepeal naersin ja ajasin teisi(Hesi ja Kaivat) närvi:D Jah, Hes, naermine on tõesti kahjulik ning sinu sõna on seadus. Ha!
Indrekul oli täna sünna ja siis Jaan Tätte jn. tuli talle laulma. (nad sõbrad) Läksin hommikul raamatukokku, et keemia õpikut võtta ja siis see oli täis vahvaid teatrikaid, kes kuulasid sünnipäevakontserti.
Kaiva lubas mulle ehitada mütsi, kus nupulevajutusega hüppab üles käsi. Yes, smartass I am:D
Pärast tunde chill Liispeti, Eleene ja Loorega ning siis Hannaga proovi tegema homse kehalise soojenduse jaoks. Hannal oli mingi hull idee, et ma võiksin panna selga hullud gangsta riided ja siis tema määriks mu näo mustaks ja ma oleks mingi lahe New Yorkist tulnud hip hop tüüp. Ma olin nii, et ei... :D

Ja omg me vets on katki???? :D ja mu vanaisa on hakanud sellega nüüd mingeid eksperimente tegema..

No comments:

Post a Comment