Monday, March 7, 2011

Singer Vinger Rock Cafes

Oeeeehhh, olen natuke ära unustanud kirjutada. Nii väsinud sellepärast.
Laupäev siis Mariliisiga RockCafesse. Alguses käisime Tonyga poes:D ja 32. lõpuetendusi vaatamas Nukuteatris. Noooh jaah, normaalne. Esimene oli geivärk ja teine väga segane. Ei olnud just übervaimustuses aga tore ikka et nägin. Hipstereid oli jälle sitaks.:D
Noh siis läksime istusime natuke Kohvicumis ning jõime teed. Ma kartsin sitaks et me feilime:D Nagu vägaa kartsin. Aga õnneks mitte. Rock Cafesse jõudnud, oli seal pikk järjekord, mis oli väga hea. Väga napilt saime ikkagi sisse. Ma läksin ülipohhuilt nendest turvadest mööda sinna, kus naisi kombati ja kotte üle vaadati ja siis üks neist meestest ütles tegelikult, et isikut tõendavat dokumenti palun, aga ma ei saanud aru, et ta minuga rääkis, niiet läksin tuimalt edasi. No ja nad ei viitsinud mind tagasi ka kutsuda. Ühe viinaplasku smuugeldasime ka sisse, ehkki see naine kompis väga hoolikalt:D Aganoo ma peitsin kõhu peale haha.
Kontsert ise oli muidugi ülimõnus. Nad alustasid sama looga, mis Korteriski. Jumalaga puberteet. Ja päris kaua kestis muidu kokku. Mässasin seal ikka:D Ja me varastasime teiste õlut. Pärast, ja veel siiani, õlad ja kael õlivalusad.
Pühap esimese poole lebotsesin niisama arvutis ja õhtul krumpi, kus oli päris vässu olla. Me olime mingi tsikiga kahekesi. Ja Annul oli sünnipäev ja siis me saime kringlit ja Fantat. :D
Täna trennis otsustasime siis crew nime ära ja mõtlesime natuke riietust. Ma tõesti ei tea kust me kõik need riided leiame:/ See tuleb päris hull.
Homme peaks meil olema mingi kelgutamine(wtf) ja ma ei saa aru nagu kuidas seda ette kujutatakse. Et kõik võtavad oma lastekelgud kaasa ja lähevad Lauluväljakule??

No comments:

Post a Comment