Monday, March 21, 2011

wtf

So... käisime eile emaga väljas kahekesi, jõime õlut, sõime hiina toitu ühes kohas kus sai seda paaaalju. Hea oli(Y) Siis tegi üks purjus tüüp mu emale abieluettepaneku u.:D Ma olin seal kõrval nii, et wtff:D Ja siis saime tänaval kokku kahe eesti tüübiga, kes tegit mingit Estonian Air'i mängu taanis. Noh ja siis nad avastasid seal ühiseid tuttavaid jne. Ja siis mu ema käis käna ka. Tegi püksid katki. Aka minaaa!!:D
Igatahes hommikul oli selline vahva asi nagu, et see hiina toit andis ennast tunda. Ma isegi oksendasin korra hommiku poole. Alguses mõtlesin ma, et wtf kas alkoholist missest et ma ei joonud üldse palju ja ma ei ole üldse selline oksendaja-tüüp(teate ju mind:D VUP-il pudel viina ja kõik korras. Isegi mingit pohmakat polnud) Aga päeva edenedes sain aru, et see siiski polnud alkoholist:D Niiet ikka toit jep. Aga nii hea toit oli, et võis ära kannatada küll:D Haha

Homme Tallinnasse.

No comments:

Post a Comment