Monday, October 4, 2010

When we

Täna on üks sellistest päevadest, mis on õudsalt sitt olnud aga trenn tegi selle paremaks. Gerlyga saime enne kokku ja veetsime vähemalt tund aega kingituse otsimisega. Gerlyl on väga selge visioon milline see peab olema:D Mina oleks "Darkness"iga ka nõus. See ikka sobilik.
Trennis tegin oma aju pasast tühjaks ja mõtlesin ainult tantsimisele ja sellele kavale. Hea vaheldus.

Vaene Rakvere-Gerly. :D

Mulle öeldi täna midagi, mis oli tõsi, jaaa, ma tean seda ise ka. Aga ma lihtsalt EI SAA niimoodi käituda. See ei ole võimalik. Ma juba lihtsalt olen selline inimene. Ma vaatan teisi poisse ja nad on lihtsalt niiii suvakad ja igavad. Ma oleks pigem tüdruku kui nendega:D
But not funny actually.

Nagu ma ütlesin, sitt päev. Vahepeal oli ikka täiega tunne, et ma vihkan ennast. Ei, mitte oma elu, sest see oleks liiga emokas, mu elul pole mõnede inimestega võrreldes häda midagi. Aga just ennast, sest ma olen nii nõme ja üldse kus fcking kohast minusugused üldse tulevad? Aaaaaahh. Ma tahaks midagi hävitada praegu.

The Dresden Dolls - The Kill (Oh yeah. Õige laul. Ja tänud veelkord Hannale:D )

No comments:

Post a Comment