Friday, October 15, 2010

Seek and destroy

Reeeeeeede! Lõpuks. Ma olen sellest nädalast õudselt väsinud. Puhkust vajan! Ja hädasti. Järgmisele nädalale ei taha mõeldagi.
Kehalises ma lollpea jätsin riided koju ning siis seda etüüdi tehes oli mul natuke tegemist, et mitte publikule oma pragu näidata:D Agajah, see oli üldse veider tund.
Trennis ütles Ramo lõpuks valjusti välja selle mida mina olen juba oktoori algusest mõelnud. Et me ilmselt ei saa BS osaleda, sest me ei jõua. Üldse, sorri, aga see grupp mis meil on, ei sobi mulle. Ok Ramo on tubli, mõtleb kava ja nii. Mammu ja Karin teevad ka nagu normaalselt kaasa aga muidu oh jumal küll. Kadestan teisi. Eriti kui meil mõnel siin haiged vingumistujud on. Kuidagi ei taha nagu möliseda ka - äkki on tal lihtsalt mingi madalseis aga no aussõna. Mõttetu vingumine ei vii kuhugi. Kui see veel edasi nii kestab, ma varsti plahvatan.
Kui nüüd ausalt öelda, siis teeb mind rahulikumaks. Ma vähemalt ei pea selle pärast oma pead vaevama.
Reedesed kunstitunnid sakivad u. Mul läks tuju jälle natuke pahaks. Ja appi, ma olen kade või ma ei teagi... kas saab öelda kade. Midagi ilmselt veel. Aganoo... mul on õigus tige olla ma arvan.
Jah lävel seisab Võlur
ja teda raamib uksepiit.
Ta teatab napil sõnul
Et aeg on ära minna siit
Jah...

No comments:

Post a Comment