Tuesday, October 19, 2010

Q.M.


Arvestuste nädala teine päev. Muusikaajaloos läks suht haigelt. Istusin keskel. Ühel pool spikerdas Hes, teisel pool Seps ja minu vihik oli Kaiva käes. Super. Sai siis natuke lampi pandud.
Pärast seda oli passimine ja siis tuli mata töö. Again, super! Alguses läks nagu hästi ja siis... kuradi jadad. Miks sellist paska üldse vaja?
Siis oli mul veel selline tore asi nagu hambaarst. Selgus, et selle hambaarstikülastusega olin ma juba paar aastat hiljaks jäänud:S Ei viitsi hakata seletama aga hull värk avastati. Ja kui ma tra selle pärast selle hamba kaotan siis käige kõik perse. Nagu ma oleks veel vähe ebanormaalne. (õnneks küll on tegemist kõige tagumisega agano ikkagi:D) Nüüd ta siis üritab seda ravida.

Lisaks tegin ma veel feili oma sellele tatoveerimistüübile ja ei saanud Ülle Marksi nõutud näitusele minna, sest see kinni - SUPER!

No comments:

Post a Comment