Sunday, October 31, 2010

Baltic Session 2010

Oh jah, sügise suursündmus on siis läbi. Täitsa väsinud. Sest minu jaoks ei kestnud see mitte kolm päeva vaid terve nädala. Trenn juhhei.
Laup. pidime siis kella 10neks sinna minema:/ Tegime minuti "proovi" ja siis istusime niisama. Kui asi hakkas siis oli lahe. For real. Tantsijad olid head. No need to say that vist:D UK ja Kill Bill crew jne. Vahepeal oli moeshow, kus oli Grete, kes nägi super-fierce välja. (Y) Miljon like'i:D Siis muidugi igasugused battle'id. Ma kujutan ette et seal istmel istudes võid päris sitt olla vaadata, aga thank god, tantsijad said lava peal istuda. Niiet väga hea koht oli mul. Ahjaa, ning muidugi, ma unutasin, me saime näha famous lipdubi videot. Norm täitsa.
Aga muidu jaa. Hea üritus oli. Selline positiivne.
Nups oli ka ju:D Aga siis kui ma teda nägin, istus ta koha peal ja chillis oma telefoniga. Ta vist ei tahtnud circleisse minna.
Eile pärast mõtlesin, et väike Vennaskond Rock Cafes, aga siis selgus, et nad esinevad alles pool 1, niiet me ei hakanud. Sest tundes juba Vennaskonda, jäävadf nad veel vähemalt tund aega hiljaks ning muidu oleks ma u. möliseda saanud, et liiga hilja kodus. Niiiet selle asemel siis hoopis linnachill Liispetiga. Käisime Hellas, sõime küüslauguleibu ja rääkisime Jossiga juttu. Siis nägime veel Krissut ja tema sõpru ja siis käisime natuke nendega ringi. Mõtlesime et tsekime 360ne üle, seal oli mingi Holloweeni pidu, aga siis ei hakanud lõpuks ikkagi raha raiskama.
Ning kallid Sandra, Viiu, Gerly - WTF???

Täna oli siis mu kallis Scramblelock. Lahe oli. Ta on selline cool:D Kusjuures koolitusel oli ülivähe inimesi. Ju siis kedagi ei huvita locking või midagi. Aga lahe oli see, et u. kõik teised seal olid mingid hullud lockinguvennad:D Käts ja BB ja Birgit ja Helene jne. Et siis vahva. Aga hästi läks. Õppisin midagi.

Homme tuleb mu ema eestisse ja ma pean Sigridit hoidma. Oh miks:S

6 comments: