Wednesday, September 1, 2010

So far from your weapon

Esimene koolipäev tere tulemast. Homme peaks meil olema mingi lahe ekskursioon rabasse. Ei lähe. Vihma saja homme ning tõesti ei taha haigeks jääda. Pealegi tahan õhtul krumpingusse minna. Mariliis tuleb chillib ilmselt ka minuga. (ning mu klaviatuuri b ei tööta hästi. lahe)

Aktus oli siis. Ilmusin siiski enda üllatuseks päris korralike riietega kohale. Seelik isegi ja...:D No teklit muidugi mõista ei kandnud. Siis tšekkisime seda uut kunstimaja. Seal pole praegu veel valgustust ja kütet. Ma ei taha talve.

Üks teatud inimene, keda ma nägin üle kolme kuu, oli jälle suht sitapea minuga. Ma ei saa aru lihtsalt. Mingi armastus-vihkamise tunne on mul. Ma tahan teda näha, aga igakord kui ma seda teen, teeb ta mulle haiget. Kuradi värdjas noh, ma ei ole su ema.

Praegu on mingi big three bad things.

No comments:

Post a Comment