Sunday, September 26, 2010

LastNight

Niisiis, hoolimata sellest, et hommikul oli mul veel natuke palavik, vedasin ma ennast õhtul välja. Täitsa ok oli, ma ei tundnud ennast sitasti ega midagi. Siis sain Maridega kokku ning Maria oli juba natuke lõbusas tujus:D Haha, aga cool, see vist esimene kord kus ma sind nii näinud olen Mariake:D Noh, siis läksime Telliskivisse. Põhimõtteliselt lahe õhtu oli:D Jõime suht palju. Missest, et oma jookidega sisse ei tohtinud minna, aga hui:D Mina juba oskan pudelit kotti ära peita:D Haha. (Ja nüüd mul tuli meelde meie Marilisiga kontserdifeil)
Aga nüüd long story short. Detailidest ei hakka ma arvan rääkima:D Tegin seal vahepeal mingeid hullusi ja tüütasin Hesi:D Mihkel pervotses, seda ma mäletan.
Pm. just siis kui mõtlesime takso kutsuda ja minema minna, saime teada, et väljakäigu juures passivad mendid. Noh ja siis meil oli väikseid seiklusi Telliskivi loomelinnakus teise väljapääsu otsimisega. Lahendus oli suht haige:D

1 comment: