Friday, September 24, 2010

EI


Nagu Helle ütles, mul on halb karma. Kõik need Laurtsid ja tüübid rääkisid sellest et "Kui väga usud et sinna saad, siis saadki" No ma väikselt feilisin selle:D Terve see nädal on üpriski õudne olnud. Ainuke, mille nime ma elasin, oli nv ja nüüd olen ma HAIGE???!!??? Ning Vennaskond on Tapperis... Appi kui halb. Mis needus mul on, et kontserditele ei saa??? Ja homme on ka väga tähtis õhtu. Mul on pohhui, kui haige ma olen, ma lähen ikka. See lihtsalt ei ole võimalik juu! Nututuju.
Ehkki, kui ma nüüd mõtlen, siis peaksin vist hoopis elama vaimus, et "Hui saangi homme välja, raudselt saan... kopsupõletiku." Siis vb. õnnestub ja saan ikkagi:D

Jah, tglt ongi nii. Mu saatus on biggest asshole in the world ilmselt, sest mul on täiega tihti nii olnud, et kui ma hullult tahan, siis hui saangi, kui mul aga pohhui on, või kindel, et ei saa, siis juhtub vastupidine. Fuck you, reversed system!


Hommikul ajas Vanx mind ka närvi. Kohe hullult.


See ei ole võimalik lihtsalt.

No comments:

Post a Comment