Wednesday, September 15, 2010

Ballad of a teenage queen

Ohhjaa, kummitab see laul:D Aga hea on. Parem kui mingi voka voka mis mind jälle täna vahepeal piinas. Thanks to Lota:D
Vaatasime täna "Hüljatuid" edasi ning peaks ütlema, et täitsa nauditav. Parem kui lugeda anttikkirjandust:D Vähemalt minu jaoks.
Maria tegi täna natuke feili aga pärast selgus, et ei teinudki ja kõik on jälle korras. No tubli laps oled:D Patsutan sind pähe praegu(sest ma tean küll et sa loed seda praegu. Like always, kui ma tahan sulle midagi uut rääkida:D Maria: Ma lugesin juba seda su blogist)
Trennis tegime kava edasi. Meil seal mingi lahe mahaminek, mis on lahe. Ei päriselt ka. Tubli töö Ramo! Aga nüüd mu selg jälle natuke valus:(

Dream on, dream on teenage queen, prettiest girl we've ever seen.


Aga... miks ta ei võiks normaalne poiss olla?

No comments:

Post a Comment