Thursday, December 10, 2009

Köhh

Köhaa!! Ma suht närvis juba. Mul pole kunagi köha nii kaua kestnud. Värdjas asi. Ma köhin nagu suremas tuberkuloosihaige 50-aastane vanamees, kes on 40 aastat oma elust suitsetanud.
Muidu oli täna ok. Ajaloo arvestus ja joonistamise arvestus. Sain oma tööd koju ka:P Va. kaks, millest üks läks seinale ja teine Kristianile.
Trennis oli tore. Me tegime seda kava algust, millega me peaks vist esinema. Mitte nagu kava algusega esinema, vaid nagu kava tuleb pärast:D OK, ma loogiline. Enne trenni sõime jälle pähkleid(seekord neid kellegi saabastesse ei poetanud) ja Briti tõi lagedale VÄGA geniaalse lausega: Jea rightt. Nagu keegi arvaks, et pähklid kasvavad puu otsas. xD
See nv. tuleb jälle busy. Reedel Britiga Felixi juurde. Laup. hommikul sealt koolilaadale filmimeheks:D Ja pühap. trenni. Ega vist tegelikult muud ei olegi xD Ahjaa:O pühap. loodetavasti Anzu teeb mulle need patsid:D wuhuu.. :D

No comments:

Post a Comment