Friday, December 25, 2009

Jeaaoo


Mina vaatan praegu sellist asja nagu High School Musical 3 xD Ma tean, ülilahe:D Aga see lihtsalt tuleb praegu telekast ja mul on iiigav. Ma kuulasin mussi ja kirjutasin enne aga nüüd ei viitsi enam:D Sigrid magab ühelpool mind ja Sof teisel. Ja Sof on niii nunnu praegu x)))
Igatahes, ma sain eile palju komeetikat:D Ja... MJ plaadi! See This is it-i soundtrack. Nice.
Ok, Sigrid hakkas praegu vinguma ja MA VIHKAN SEDA HÄÄLT:/ ja Sof on ikka nunnu ning telekas Zac Efron ja seemisiganesnaine laulavad vist, aga ma ei kuule sittagi. Igatahes mul on väga igav ja pole paremat teha kui oma hetkeseisundit kirjeldada.
Aga tglt ma mõtlesin, et võiks oma unenäost siis kirjutada.
Ma nägin unes, et ma läksin ... JUST DEBOUT'le!!! See oli väga kahtlane. Seal oli nagu kaks parklat, üks oli lahe, tantsijatele, ja teine nõme, vaatajatele:D See oli nagu mingi etendus vms. Noh, siis ma läksin sinna mingi Pauli autoga või midagi:D Ja ta ei tahtnud seal nõmedas parklas peatuda ning läks sinna lahedasse. (Väga logu auto oli) Seal olid kõik mingid tantsijad ja vahetasid riideid seal:D (Parkla oli maa all) Väga haiged riided olid. Mingid 70-s disco time. Koht, kus see toimus oli ka väga sick. Kõige keskel oli pisikene ümmargune lava ning istmed kõrgusid selle ümber. Ruum ise oli hiiglaslik. Ja inimesi oli PALJU. Üritust ise ma unes ei näinud:D Siis tagasi tulles ma ei tulnud autoga, vaid jala. Ning Maria oli ka koos mingi tüdrukuga. Imelik oli see, et me ööbisime muumimajasXD Ja tagasi tulles hakkas hull lumetorm ning muumimaja oli raske üles leida. Mina leidsin aga maria hakkas tuigerdama u. ja ei leidnud:D Nojah, igatahes, siis oli teine päev. Ma läksin jälle Pauliga ja sinna samasse parklasse. Aga seekord toimus see natuke eemal ja tegelikult pidi sinna autoga minema aga me ei teadnu seda:O Seekord olime seal mina ja Nups ning me hakkasime sinnapoole astuma, kus see pidi toimuma, kui üks auto meid peatas. (Meil olid seljas väga haiged riided. Mingid bitchilikud:D) Ja siis seal autos istus Kanye West ja kutsus meid endaga autosse. Tal oli mingi sõber ka seal. Me läksimegi:D Mina istusin Kanyel süles ja Nups tema sõbral. Päris lahe:D Nups on 11:D:D See vist oligi põhimõtteliselt see unenägu. Väga segane igatahes:D

No comments:

Post a Comment