Sunday, December 13, 2009

:@


No türr, Vanx ajab närvi. Talle ei meeldi need patsid mis ma endale lasin teha ja siis ta kohe pidi tulema siia minu juurde vinguma, et need ei ole korralikud ja talle ikka ei meeldi ja üldse ma peaksin oma suhtumist ellu muutma(ma tean, viimane on nagu wtf?) Ma olin u. et ega ma teda ei sunni neid kandma ja äkki ma ei taha olla koguaeg nagu mingid teised inimesed. Ma ei ole hall mass. Siis ta vingus ikka edasi.
Aga täna kell 3 sain Mariliisiga kokku ja me finišisime oma video. Päris normaalne oli seda seal linnas filmida:D Jamh. Aga nüüd on vähemalt kõik klipid olemas. Tuleb vaid kokku panna.
Kella 4jaks läksin stuudiosse. Seal Anzu hakkas mulle patse tegema. Ma olen nagu ülitänulik tema peale, sest türa, need patsid võtavad kaua aega. Kahe tunniga ainult natuke alla poole tehtud. Lahenz. alguses oli nii pime , niiet ma jäin peaaegu magama. :D See taipoksi tüüp vaatas seal poksimist, niiet jee:D

Homme on esmaspäev õõõõõh!!! :S

No comments:

Post a Comment