Sunday, December 20, 2009

Jõulupiduu!


Eile siis M'idega väike jõulupidu ja esilinastus. :) Väga lahe oli. Video võtsid nad rõõmuga vastu:D Kinkisin neile selle cd-l ka. Üldse, päris vahvad kingitused olid:D Öösel chillisime internetis. Googeldasime natuke ja otsisime minu suguvõsa. Rääkisime Henrikuga ja värki. Ja siis... pool kaks sain ma teada, et homme(ehk siis täna) on JJ Streedi jõulupidu kell 1. Hea, et ma Anzu käest küsisin, muidu oleks ilma jäänud ja see oleks olnud väga paha, sest see oli ülimõnuuuus!! x) Kink tuli osta 25.- eest, mis oli suht raske:D Ma ostsin mingi küünelaki ja Barni. Alguses me niisama chillisime stuudios, hästi ilus valgus oli, ja sõime/jõime. Siis tegime igasugu värke, nt. Jõululahing. (we won!) Ja jagasime kinke/kirjutasime soove jne. Vahepeal käisime Raekoja platsil jõuluvana juures. Tegime lammastega pilti ja jõuluvana käest sai Actimeli. Ma ei saanud:( Ei viitsinud seal järjekorras seista:D Siis läksime jälle tagasi ja oli chill. NIng kell 5 pidi hakkame see cockstastegood. Ma ei läinud:( sest hip-hop pidi tulema alles kell 7 ja ma pidin koju minema asju pakkima. Homme ju Taani. Kahju tegelikult natuke et ei läinud. Mind küll hullult kutsuti aga nohh, mis teha. Next time! (Nagu ma alati ütlen xD)

Kokkuvõtteks ütleks, et väga hea päev oli:) See tekitas kuidagi sellise kokkuhoiu ja ühtekuuluvuse tunde. Häid jõule kõigile!!!! :P

No comments:

Post a Comment