Thursday, October 22, 2009

Taanis


Kopenhaagenis siis jälle:) See uus kodu on ikka tõeliselt lahedas kohas ja siin lähedal on igasugused pargid ja värgid. Täna hommikul käisin Sohviga ühes sellises. Seal oli suur tiik partidega ja inimesi eriti polnud. Välja arvatud mingid vanad mehed, piipu tõmbamas. Siis ma istusin paju all ja vaatasin parte. Pärast tagasi tulles ma ei saanud uksest sisse. Nii lahe. See võti lihtsalt ei keeranud. Passisin seal niikaua kuni tuli mingi mees, kes tahtis ka sisse saada. Tema vaatas mind ka, et eemm.. mida?
:D Sof praegu magab ja ma hoian Toivot, sest mu ema magab kaa.
... Ma nägin täna tõsiselt imelikku unenägu. See oli mingi kombinatsioon mu kooli inimestest ja JJ'katest ja marsasõidust. Igatahes, alguses ma pidin kuskile minema. Suurte kottidega. Mul oli see mu spordikott ja siis veel mingi kott. Ma toppisin need ühte marsasse(pagasnikusse sinna) ja istusin sisse. Seal olid Fredy, Eleene vist.. ja veel mingid ja Johan. I know, weird:D Hästi täis oli igatahes. Kõik olid üksteise otsas ja vingusid. Ma ei vinninud seal taga passida ja läksin istusin marsajuhi kõrvale. Mingi suvakas vanamees. Siis nägin, et meie ees sõitsid kaks samasugust marsat. Ma ütlesin juhile: jälita neid!!! Hull kihutamine hakkas:D kuni need kaks eesolevat marsat tegid peatuse suitsupausiks. Siis ma nägingi, et need olid mingid JJkad. Lihtsalt igasugused. Minu trennist, mujalt trennist, treenerid. Mina: Kuhu te lähete? Suvakas tüüp(ei mäleta mis ta nimi on xD) :Koolitusele! Miks sa ei tule? Mina: Ma ei tea..mul tglt juba kotid ju pakitud, et võiks ju tulla. Aga need on teises marsas. Tema: No siis tõstad ümber, tuled meie omasse! Ma nõustusin aga kohe ei viitsinud ümber hakata paigaldama. Chillasin veel natuke seal ringi, kõik suitsetasid. Ma nägin Anzut ja mõtlesin, et ütlen tsau, aga ma ei öelnud, sest ta oli HULL. :D päriselt. Mingid haiged riided ja nägu. Esiteks selline haldjasoeng(kõrvad juuste vahelt väljas) siis peas nokamüts, selline parmude oma. Ja riided olid ka mingid ürbivenna omad. Vaatas mulle otsa ja naeratas mulle niimoodi hästi laialt, aga sellise napaka(lahe sõna:D) näoga. Ma läksin tast kohe eemale ja nägin siis,et minu marsa hakkas sõitma. Johan jooksis sinna viimasena peale, kampsun taga lehvimas. Ta õnneks sai peale aga mina mitte. Ma hakkasin küll ka jooksma ja jooksin ikka tükk aega marsa sabas aga juht lihtsalt lisas kiirust.
...siis ma vist hakkasin midagi muud nägema.
Aga imelik unenägu indeed ...

No comments:

Post a Comment