Monday, October 12, 2009

Rythm is a Dancer


Nii väsinud kirjandusest. Home on arvestus ja ma olen õppinud ning õppinud aga selline tunne on, et ikka midagi ei oska. Ma peaks olema Konfutsiuse õpilane ja siis arutama Õilsa inimese ja "Väikese inimese" üle. Ma ei oskaaa:'( Meil oli täna ka üks arvestus. Religiooniõpetuses. No see oli täitsa suva. Me Mariaga leidsime isegi paralleeli: Religiooniõpetus on nagu ennustamine Harry Potteris - mida rohkem sitta paned, seda õigem on. And thats true. Põhimõtteliselt jah, arvestuste nädal on vahva. Mingid haigelt rasked asjad ja pikad pausid tundide vahel. Mul oli täna kaks tundi!!! Ja reede on 1! Oeh..
Käisin eile siis ka Tantsuakadeemias ära. Ruumi on palju ja kena on ka. Trennis ei käinud, lihtsalt tegime Britiga vabas saalis trenni. Ma nägin palju lahedaid Limpa.ru-kaid. Siis pärast seda Mariliisiga kokku ja me kuulaisme viimast korda seda laulu! Jumal tänatud, et see läbi on! süda paha lihtsalt sellest laulust. 88 korda nelja päeva jooksul... Ja siis kohe jälle trenni. Me tegime natuke ühte Swarfi kava. Nice. Ja siis tuli pärast saali Eva ja tegi ka seda ja kõik olid mingi wooow! Ma ütlen, ta on nagu mingi tantsu-goddess. Ja siis Joel rääkis meile igasuguseid asju. Kuidas ta mingile tüübile jalaga vastu nägu lõi ja.. okok:D eiei igasuguseid normaalseid asju ikka ka.

... böö

1 comment: