Thursday, October 15, 2009

Koorikad on ära


Esimene koorikate äraolemise päev on läbi. Igav oli:( Koolis täh. oli igav. Mul oli 9.15 inka vastamine ja siis neli tundi aega enne ajalugu!!! NELI tundi! Haige. Passisime lihtsalt koolis. Liispeti ja Karoliinega ja kooli-Eglega. Viimasega just mitte kõige rõõmsamalt, aganoh.. Siis tuli ajaloo arvestus, kus kõik kirjutasid midagigi maha:D Tglt ma oskasin, aga igaksjuhuks kontrollisin mõnda fakti vihikust. Pärast seda joonistamine ja siis kojuuu!
Õhtul oli trenn ka. Me õppisime jätkuvalt seda Swarfi kava. Ülilahe kava on, aga kõik teevad seda täiesti erinevalt. Me tantsime üldse grupina kõik päris erinevalt, Anzu on meile seda miljon korda umbes öelnud. :( böö.
Novembri lõpus on koolitus!! x) Vanal heal Jõgeval jälle. Ehkki ma olen nii kurb, et Mariliis/Maria ei tule. See ei ole ju siis see sama!!!! :'( Nututuju. Kohe tuleb meelde ikka kuidas me kõik kolmekesi Jõgeval olime... Ja hullusi tegime.. No more of that! :'( Ja teine paha asi on see, et kui ma nüüd Taani lähen, siis ma missin neljast trennist. Pühap. niikuinii trenni ei ole, vaid on mingi asi ja ma pean ennast sinna registreerima, aga ma ei julge:O :D
Ei tglt tahaks juba natuke Taani. :)
Tänase päeva laul: Queen Latifah - Just Another Day

ja video: http://www.youtube.com/watch?v=kPspoERLgUg (niimoodi lihtsalt ei saa tehaa!!!)

No comments:

Post a Comment