Thursday, October 8, 2009

88 laulu maraton

On alanud 88 loo maraton, mis kestab pühapäevani. See wei täh. mitte seda, et pühapäevaks peab olema kuulatud 88 laulu, vaid ühte ja sama laulu peab olema pühapäevaks 88 korda kuulatud. Täna kuulasin mina seda 30 korda. Võinoh, tegelikult käib see mul peas koguaeg edasi niiet..

Tänasest päevast ka. MUL ON FKING PAHA TUJU! Niisama on. Ma ei tea kust see tuli aga ma tean, et see süvenes trenniga. Me tegime nagu tõsiselt nõmedat asja. Vb. on asi selles "eestlaste loomuses". Et me lihtsalt ei tee selliseid asju mis tunduvad meile rumalad. Noo, täna pidin seda tegema ja väga. Me tegime mingit väga haledat kava. Vabndust, kes nüüd seda loevad, aga ma olen tõesti allergiline selliste liigutuste suhtes:D (ja mul on paha tuju, niiet ma ilmselt kurjustan üleliia) Kindlasti aga ei tulnud see tuju ainult sealt. Niisama:S:S
Homme on vabalava.
Ja ülehomme battle FAKING LIMPA.RU-S!!!! AAAAAAAAAAH! ma ei suuda seda ikka uskuda-

No comments:

Post a Comment