Wednesday, June 12, 2013

Yellow mellow

Ma ei tea miks see pilt.
Njah, ma nagu ei mäleta, mis vahepeal toimunud on. Eile igatahes alguses lubasin endale, et õpin veel, aga siis viskas üle ja ma läksin Mikaeli juurde. Lugesin seal mingit Anders And'i bog'd :D ja õppisin veidi taani keelt. No ma ei tea.. mis keel see on nagu.
Muidu lebo niisama. Alguses sõime mingit kahtlast toitu selles Greve bycenteris võimisiganes, hästi lahe, eks? Ja siis ülejäänud päev oligi mingi.. jah.. Õhtul tegi Mikael süüa, ma aitasin ka(loe: riivisin küüslauku, that's it) ja dunnolol.
Täna üritasin siin siis natuke veel korrata. Ei õnnestunud väga. Ma nagu tõesti ei tea, mis sinna kuradi eksamile tuleb. Lugesin natuke mingit sitta, tegin 5-slaidise mõttetu presentatsiooni ja siis hakkasin AoE'd mängima.
Loodetavasti homme päris ei feili.

No comments:

Post a Comment