Sunday, June 2, 2013

Nice weekend

Nüüd on siis pühapäev ja ma väsinud täitsa :D Aga jah, väga tore nv oli seekord.
Tegelikult hakkas see juba neljapäev, kui andsime ära oma eksamiprojekti. Pärast seda läksin Vladi juurde Hundige'sse, kus pm mina ja ta perekond :D Ta ema tegi täiega süüa ja oli täiega mingi ooooo, tule siia, kallistame ja kas sa soovid midagi jne. Ning mul oli veidi veider olla :D Agajah, selline Lõuna-Euroopa külalislahkus võttis kohe sooja pahvakaga vastu.
Lebotsesime, sõime sitaks, käisime jalutamas ning vahepeal vaatasime "White Chicks'e". Päris õhtul grillimisele siiski ei jäänud, kuna Hundige nii kuradi kaugel kodust.
Reedel oli alguses lebo päev, käisin trennis ja tegin igast asju, õhtul kuueks aga linna. Alguses olime ainult mina ja Mikael, hiljem tulid Jon, Alex, Carla, Irina, Vlad ja veel üks tsikk ka. Istusime Kongens Have's ja vaatasime kohalikku Freak Show'd, kus mingid imelikud taani emod ennast purju jõid ja igast sitta tegid. Üks u. passed out ja siis talle kutsuti mendid. Need olid alguses, et okei, ta ärkas üles, pole midagi, aga siis see tsikk läks u. kallale ühele ja ta viidi minema :D
Siis Studenthusetisse, jõime veini ja nii ning pärast seda poodi ja Nyhavni, kus oli niiiii mõnus. Ülisoe oli ja üldse see koht... See kanal ja paadid ja välisterrassid ja inimesed... Nii hea lihtsalt. Selline õige suvetunne tuli kohe peale.
Eile aga Albertslundi Vladi uude kohta. Olime õues ja grillisime, jõime õlle. Nad tegid oma seda rumeenia grilliasja :D Ning mul õnnestus esimene grill jäädavalt ära kustutada, niiet Mikael/Jon, kes hiljem kohale ilmusid pidid poodi minema.
Kuidagi oma tunne on tulnud. Eestisse minnes vist hakkan igatsema. Võinoh, Mikaeli kindlasti, aga teisi ka.
Täna oli taaskordne Big Bang Theory ja pargischilli päev :) Aga siis läks Mikael ära ja ma vaatasin AlChestBreachi ning nüüd on igav...
Homsest hakkab eksamiks õppimine. 

No comments:

Post a Comment