Monday, June 10, 2013

Another bright red day

Etjah... mida nädalavahetust nagu.
Alguses oli hea. Neljapäev läksin Mikaeli juurde, käisime rannas päevitamas. Vesi oli isegi soe, käisin sees korra :D Pärast korralikult ära põlenud. Õlad ja rind üleni punane.
Muidu väga midagi neljapäev ei teinudki, õppisin natuke taani keelt ja chillisime niisama..
Reede käisime kinos "The Great Gatsby't" vaatamas ja mulle väga meeldis. Eriti mõnus oli see, et olime saalis ainult kahekesi ja nagu diivanil, niiet täiega chill :D
Pärast seda Carla sünnale, grillisime, chillisime.. Mul tegelikult oli veidi paha tuju, aga jah, see oli suva. Muidu läks hästi.
Niiet.. siis üleeile... Läksime sinna kontserdile. Noh, oli nagu oli. Täitsa cool muss tegelikult, missest, et ma metalit ei kuula. Veidi kõva oli ka.. mul ei olnud neid kõrvaasju ka :D Irinaga vahepeal käisime väljas, et rahu saada :D Ta oli ka seal , kuna Joni bänd esines ka.
Chillisime selles kohas nagu päris kaua, kuna mingi drama kahe tüübi vahel ja me ei saanud liikuma hakata. (Sellele sünnipäevale siis).
Nii ja see pidu.. Okei, need inimesed olid nagu täiega lahedad ja oli lõbus. Üks tüüp oli mingi piraat, siis vahepeal tantsisime, ajasime mingit lolli juttu, ma jõin mingi vennaga võidu rummi.

Ja... ma ärkasin haiglas :D

Ma nagu libisesin seal main room'is ja lõin oma pea vastu lauda ära nii kõvasti, et kaotasin teadvuse :D Õnneks midagi katki ei läinud, kuna Mikael sai nagu käe vahele. Agajah... Hästi huvitav oli ärgata mingis kuradi palatis. Ma olin  nii, et wtf??!!

http://www.youtube.com/watch?v=ZHygXJWdXqc&t=1m15s     -  see mina :D
On elu...

Eile magasin terve päeva, mu pea valutab ja üldse on sitt olla. Ja jah... hurray for me!

No comments:

Post a Comment