Thursday, May 9, 2013

Elu siis siinpool

Mul on lihtsalt nii kiire või väsinud olla vahepeal, et jah.. vaikselt jälle ära ununenud see Blogspot.
Teisipäev trippisin siis Grevesse, see ikka wtf kaugel. Aga lahe oli. Nagu Mikael elab täiega mere lähedal ja seal kasvasid isegi männipuud ning see oli kuidagi nii kodune :) Nende maja ka täiega mõnus, selline avar ja suurte akendega. Chillsime seal, sõime õues ja siis sinna trenni :D Hahaa, nii cool. Ehkki see oli suht mingi maadlus maas pidevalt :D Ja ta isa andis mulle enda selle võitlusrüü võimisiganes.. ning jah, see oli veidi suur.
Aga nagu lahe oli :D täiega.
Pärast tagasi Mikaeli poole, vaatasime Underworldi, mõlemad suht uimas trennist. Koju ei hakanud minema, jäin sinna ööseks.
No dunno, me vist magasime öösel reaalselt mingi kaks tundi ainult. Ja nagu.. me lihtsalt ei jäänud magama ka suht:D Mingi nelja paiku vist  veidi.
Hommikul pidi suht vara üles ärkama, kuna bändimehel kool, kuhu ta vist ikkagi lõpuks väga kauaks ei jäänud, ja mina läksin koju, kus veel natuke und enne kui uuesti linna oli vaja liikuda.
Siis mingi neljaks kinno, vaatasime seda "Oblivioni". Tegelt täitsa chill. Ostsime mingi suure combo nommimiseks, sellel kaasas mingi hiiglaslik popkorn ja suht sama suured joogid. Ma jõin u. vähem kui poole ainult sellest. Miks nii palju jooki, taanlased?
Siis trippisime Nyhavni, jõime veini ja lebo. Niiiiii soe on. Lõpuks ometi suvi ka käes :) Mingi hetk hakkas aga vihma sadama ja siis läksime mingisse pubisse, kus üks iirlane mängis kitarri ja laulis ning see oli täiega lahe. Esitasime talle soovilugusid ja värki.
Täna käisin siis Copenhagen Ink Festivalil. Päris cool oli. Seal nagu kunstnikke igalt poolt maailmast. Ja nagu... lahe õhkkond ja nii. Carla lasi endale teha ka ühe ning homme tagasi teise järele.
Aga jah... Ma olen sitaks väsinud jälle.

No comments:

Post a Comment