Saturday, May 25, 2013

Desire

Ostsin eile Dylani sünnipäeva puhul endale "Desire'i". Man, I love new cd-s.
Muidu läksin neljapäeva õhtu Grevesse. Chillisime niisama vist, ma ei mäletagi. Vaatasime Big Bangi u. ja jõime veini. Alguses käisime kuskil Greve local baaris ka, kus kõik vanad taani bomšid. Istusid seal ja jõid õlle.
Eile käisime Hundige's. Poes pm. :D Ja sõime ka. Agajah. Suht lahe külastus. Mingi müügimees püüdis Mikaeli kinni ja suutis talle peaaegu uue telefoni pähe määrida. Ma olin nii, et whyyyy? Liigume lihtsalt edasi.
Õhtul pidime tegelt trenni tegema, aga ta isa jõudis liiga hilja koju ja tema käes olid võtmed niiet jah.. Sõime ribisid hoopis ja vaatasime "My Wet Hot American Summer'it". Haha, see ikka nii hea film. Ikka naersin täiega, missest, et mingi kolmas kord juba vaatan lühikese aja jooksul.
Täna läks Mikael kuskile LARPi võimisiganesasjale :D ja ma koju. Lebotsenud pm, kuni lugesin mingit haiget uudist alu24, mis lõi mu sisima tasakaalu ikka täiesti segi. Ma ei teagi, kas lihtsalt vihane või.. Nagu mida kuradit.
Mind löövadki mõned sellised uudised niimoodi rivist välja. Nutsin ka u. natuke.

Food in abundance, beggars and banks,
God in His Heaven and His priests in tanks.
Gold in the misery, sewer in the mind,
Greed and corruption of every kind.


No comments:

Post a Comment