Monday, May 20, 2013

Alexi sünna

Niisiis.. hello again :D
Laupäev oli linnas selline asi nagu Copenhagen Carnival. Läksime ema ja tittedega. Hullult oli inimesi, niiet päris raske oli vahepeal näha. Agajah.. kui enam ei näinud, siis läksime ostsime süüa ja õlle ning istusime Nyhavnis. Seal oli ka nagu hullult inimesi. Terve kanaliäär oli täis. Ja bomšid käisid pidevalt edasi-tagasi, korjates inimeste käest pudeleid. See neil mingi hull äri :D
Siis kiiresti koju, pessu ja poodi, et jõuda Alexi sünnale. See oli ka megachill. Istusime õues, niiii palav oli. Grillisime, jõime. Absinti nt. Kõik olid mingi omg, minu meelest maitses see nagu köhasiirup.
Pidu siiski väga kaua ei kestnud. Ma isegi üllatunud selle üle. U. mingi 12 läksime minema Mikaeliga. Koju jõudes kõik veel üleval ka, Tyge vaatas Eurovisiooni ja Taani võitis.
Eile chillisime lihtsalt minu toas terve päev u. Vaatasime Big Bang Theoryt ja AlChestBreachi, üks hetk sõime pizzat ka. Selline lebo päev.
Täna hommik läks Mikael ära ja ma hakkasin oma seda juttu edasi kirjutama. Kirjutasin.. ja nüüd jah.. Mul mingi blokk ees korraga. Ei ole kindel, kuidas edasi peaks minema.

No comments:

Post a Comment