Monday, February 18, 2013

The Search

Kui väsinud ma olen hetkel... see on kohutav.
Käisime täna Vladiga ühte korterit vaatamas siit veidike eemal. Alguses pidime selle mehega kell 3 kokku saama, mina tormasin sinna, aga Vlad ei jõudnud, niiet ta lükkas kohtumise kella kuue peale. Ma ei viitsinud koju minna. Ootasin ta ära ja siis me lihtsalt chillisime kolm tundi. Ja.. jah.. Husum Torvil pole väga põnev.
Lõpuks läksime õigesse kohta ning siis selgus, et see mees sai valesti aru ja arvas, et me ei tule. Õnneks ta ikka vedas ennast kohale. Külm oli õues + ma olen haige.
Korter ei meeldinud väga. Esiteks oli see kallis, ma pean sööma ka. Teiseks oleks üks tuba ikka selle mehe oma(mingi vana iraani mees) ja ehkki ta ütles, et ta elab oma tüdruku juures, siis ikkagi. Kolmandaks nägi koht natuke kõle välja, selline vanamoodne.
Niiet ei.
Aga miks kuradi pärast peab kodu leidmine nii fcking raske olema???

No comments:

Post a Comment