Sunday, February 3, 2013

Jesse

Nädalavahetus siis. Reedel oli mul nagu ikka tahtmine midagi teha. Alguses läksin Jensi juurde, chillisime seal natuke, jõime tema seda kahtlast Maroko viina :D Siis läks ta oma selle rebase-sõbraga kuskile klubisse, mina trippisin kodu poole.
Selle baari ees, mis mu kodust üle tee, kohtusin mingite taanlastega. Üks neist elas minu trepikojas, neljandal korrusel. Ma ei tea, jäin nagu nendega:D Läksime sinna bomšibaari, võtsime roundi shote. Siis trippisin nendega mingile taanlaste peole, mis oli suht mu kodu lähedal. Päris norm oli tegelikult:D Ma väga kaua ei olnud. Aga tantsisime ja jõime ja rääkisime juttu.
Homme kool taaskord. Ja ma pole ikka veel Magic PHP 2. osa välja printinud. Missest, et lubasin endale, et loen see semester rohkem kooliõpikuid:D

No comments:

Post a Comment