Sunday, February 24, 2013

Resident Evil Day

:D Jah, ma muutsin püha ära. Chillisin täna terve päev diivanil ja vaatasin kolm Resident Evil'i filmi järjest ära. Hurray, nüüd ilmselt näen unes edasi.
Eile käisime Erwini sünnal. See toimus ühikas, nagu maja keskel chilli-place'is. Jah noh.. täitsa cool oli. Note to myself: Ära ürita panna rumeenlasi joomismänge mängima. See lihtsalt ei lähe läbi.
Aga muidu tantsisime ja rääkisime juttu. Nagu ikka. Üks tüüp oli must suht vaimustuses. Ta otsis mu numbri fb'st ja saatis mulle just mingi pool tundi tagasi sõnumi. Nagu miks vaja. Okei, see vist natuke mu enda süü ka, kuna Jens tahtis sinna kauemaks jääda ja ma ei usaldanud väga oma meeli kodutee leidmisel, niisiis ma võtsin selle venna endale kaasa teejuhiks Norrebrosse. Sinna jõudes olin nii, et aidaa, ma nüüd lähen bussi peale. Haha.
Aga ma kardan, et ma oleks muidu ära eksinud. Ma üldse ei mäleta seda rongisõitu ja me pidime veel vahepeal ümber istuma.

Peaks nüüd alkoholi tarbimisega natuke kergemalt võtma. Viimasel ajal nii palju mingitel pidudel käinud. Järgmine pühapäev Amsterdami, eks seal võtan vaiksemalt natuke. Mulle ei meeldi kuskil võõras kohas väga juua.

No comments:

Post a Comment