Wednesday, May 30, 2012

Puhkus

Kõik on nii... vaba kuidagi ja perse, nüüd tuli mulle meelde, et ma peaks oma kaitsmisteks valmistuma... Aga pohh see! Kõik eksamid on tehtud, ma sain oma pildi valmis suht, homme natuke täiendan, Irisega väga rahul ei ole just aga mis teha.
Täna oli ainult sõidutund. Hästi läks isegi. Noh, paar korda suri välja, aga vähem kui eelmine kord, nii et hea i guess. Vahepeal tahan ikka mingile GTA-mode'ile üle minna.

Nägin täna kahtlast unenägu, kus ma olin Merivälja ühe kuningriigi kuninganna ja mu rivaalideks olid teise Merivälja kuningriigi sõdurid ja nad ründasid mind järsku paarikesi, nii et mul ei olnud abiväge ka. Siis ma võitlesin nendega oma vibuga meie aias. Ja see oli päris realistlik(ma ei osanud väga hästi seda vibu käsitseda:D) Jooksin ringi ja paar tükki vist õnnestus maha ka tappa. Kogu tegevus toimus millegipärast "Põgene vaba laps" saatel ja siis ma tegin veel mingit magic'ut, et hakkas vihma sadama. Kusjuures imelik on see, et niipea kui ma olin selle mingi tormiloitsu:D ära teinud, hakkas päriselt õues ka vihma sadama(tean, kuna ärkasin müristamise peale korraks üles) ja täna läksin külmikust mahla tooma, kui raadiost tuli "Põgene, vaba laps". It's a sign.... 

A unenäo lõpus said need sõdurid mind siiski kätte, andsid molli ja viisid vangi. Tegelikult... täiega põnev, huvitav mis edasi sai:D

No comments:

Post a Comment