Tuesday, May 29, 2012

Ajaloo eksam

Noniiiiii, viimane eksam tehtud!!! Täitsa hästi läks vist, üks leping ei tulnud meelde, Brežnevi doktriini kohta panin mingit soga ja mingi loll triumfikaare küsimus oli ka. Aga muidu jahh.. arutluse kirjutasin teemal: Miks oli Teine maailmasõda Euroopas vältimatu?
Alguses ei olnud üldse tuju trenni minna. Seal aga läks tuju üliüliheaks, nii et mul siiamaani positiivne energia sees. Tulin koju ja joonistasin, mis ajas mind tagasi natuke närvi :D, sest no Irise, Annu ja minu näod lihtsalt moonduvad mingiks... kahtlaseks elukaks. Kaisa tegin ära siiski.

Kõik läksid täna kuskile jooma. Mina.. tantsisin?:D Ei jahh, chillin kodus, homme ainult sõidutund ja mul ei ole üldse tahtmist minna. Mul on tunne, et ma ei arene. Õnneks vist ainult 1 tund.

No comments:

Post a Comment