Friday, May 25, 2012

Palat nr. 6

Nojah, näitus üleval. Peaaegu kõik jõudsid valmis. Hull viimase minuti kiirustamine oli. Mina jooksin veel vahepeal kuskile kodutarvete poodi, et kindaid osta oma raamatu juurde. Keegi lõpuks ikka neid ei kasutanud.
Agajahh.. avamisel pidime Külliki soovil midagi rääkima oma näituse nimest. (Avastasin just enda kõrvalt Puhhi seljakoti, ma ei tea kellele see kuulub. Wtf) Meil ei olnud midagi nagu ette valmistatud, mina, Maria ja Hes läksime sinna ette, ma lugesin novellist ühe koha ette, Maria pani niisama häma ja Hes oli lihtsalt: ma ei tea midagi, tore, et kohale tulite.
Pärast pidime tegema kunstiklassi olemise aga kõik olid lohhid u. ja kadusid ära ja pärast jäidki ainult mina, Maria, Liis ja Liispet. Suht pettunud, eksole. Kõik lasid u niisama üle, va paar tükki, kes pidid maale minema.

Täna oli hanbaarst, kus kohtusin jälle Päikesega:D Auk parandati ära ja siis chillisin niisama ja siis sõime Liispetiga Harjukal jäätist ning siis läksin ma sõidutundi, kus läks vist suht halvasti. Auto suri kolm korda välja, nagu wtfff....

No comments:

Post a Comment