Sunday, September 18, 2011

Nädalavahetus

Nagu näha siis nädalavahetusel mul eriti aega/jaksu pole kirjutada.
Reedel läksin trenni. Hull. See on see kui pole peaaegu 4 kuud korralikult käinud(ja kolm kuud neist üldse pole käinud) Surin seal. Tegelikult läksib veel varem ära ka natuke (10neks vaja poodi minna:D)
Aga enne seda kõike Sandraga kinos. Käisime seda Submariini vaatamas. Suht indie film. Ja inglise lapsed on imelikud. Pärast kino üks õlu Harjumäel ja enne seda tegin ma väikese hullu asja Mysticu ees kogemata:D Ma loodan et nad SIISKI ei kuulnud mu nilbet nalja. Aga tra inimesed, te peidate ennast kuskil nurga taga;D
Pärast õhtul Mariliisiga Hella, kus olid ka Maria ja Sandra ja Sanne. No ja igast teatrikaid muidugi. Mina viimase bussiga koju. Ja meie kallis super-slut tegi jälle actionit.
Eile oli hull päev. Hommikul kella 11neks trenni. See kestis 1,45 tundi. Öööh. Ma nägin välja nagu oleks basseini kukkunud:D Ja lõpus mingi pool tundi circle'it. Mul oli natuke tuim tuju. Ei olnud tahtmist nagu väga hullu panna:D Natukene kinnine tunne ka ikka veel. Pärast trenni arutasime aastaplaani. Ja millalgi lähme grupiga kuskile lasergame'i, ehk siis vist Megazone'i:D Ma ei tea miks nad seda lasergame'iks kutsuvad.
Seejärel rutturuttu koju, et riideid vahetada ja pesta ja siis uuesti linna, sest... Where the Hell is Matt oli Tallinnas!!!! :P Päris fun oli. Täitsa palju inimesi oli. Vahva tants ka:D Loodetavasti läheb see videosse.
Siis taaskord koju:D Ja õhtul linna. Käisime Mariliisiga seda Melanhooliat vaatamas. Üliilus film ja Tier on geenius aga hull ka. Kinost välja minnes lihtsalt täiega värisesime. Õnneks aga võttis meid seal vastu Lõbus Liispet(LL:D) kellega Hella! Hell oli mingil imelikul põhjusel suvakaid täis. Ainult paari tundsime u. Pärast mingi Karl-Markus vb chillis seal:D Ja no Mait, kellele ma oma pool õlut annetasin, sest ma lihtsalt ei tahtnud seda enam.
Öösel tõi Mariliis mind autoga koju ja ma tahaks kaaa juba autokooli. Tahaks üldse elu:D haha.

Trenni kohe!!! Ja ma nii kuradi väsinud

No comments:

Post a Comment