Monday, September 12, 2011

Come home



Kurat, kui väsinud ma hommikul olin. Mõtlesin, et panen äratuskella kinni ja lasen esimese tunni üle aga siiski vedasin ennast kohale. Muidu ei olekski seda filmi lõppu näinud. Aga lahe film oli(Y) Nimi ei tule meelde:D:D
Perekonnaõpetuses oli mingi vahva vaidlus abielu üle. Ehk siis Chema vs. ülejäänud klass. Mul oli vahepeal selline tunne, et tõuseks püsti ja ütleks: minge kõik perse, see on iga inimese enda asi! Aga ma ei teinud seda muidugi:D
Siis oli meil suvepraktika arvestus. Mul olid ainult need kunstipraktika tööd olemas. Rohkem ei teinudki:D Võinoh joonistasin ikka, aga mitte neid asju mida nemad tahtsid. Aga hästi läks. Ainult ühe pildi pean lõpuni joonistama ja ühe maali juurde tegema.

Ja tahaks seda Tieri uut filmi vaadata, aga ma ei julge:D Nagu treiler tundus talutav aga kõik räägivad et see on mingi maailma kõige masendavam film niiet ma ei tea... Pärast ei taastu sellest terve nädala.

2 comments:

  1. Mis Tieri film? Äkki leiad kuskilt nime? Palun-aitäh.

    ReplyDelete
  2. See Melanhoolia, mis praegu kinodes on.

    ReplyDelete