Sunday, June 12, 2011

Punklaulupidu 2011


Niisiis, suve üks suursündmusi oli ära eile. Nüüd veel ees vaid Rabarock, Kiruvere ja London.
Aaga, sõitsin Rakverre siis, üksi, sest Sandra ei saanud. Suht wtf, aga õnneks Helle oli seal. (Ja Sandrale, PALUUN räägi juba praegu oma vanematele Rabarockist:D)
Ma ei oskagi nüüd rääkida kohe.. Lebotsesime seal, jõime. Õllesabad olid meeletud. Seal tuli mingi telklaager püsti lüüa or sth:D Siis lõpuks ostsime niimoodi, et üks mees ostis seal ees kõigile, kokku vist 11(?) õlut:D Mulle sealt kaks. Ei see oli päris vahva jah. Siis tutvusin vetsujärjekorras mingi tüübiga, kes koristab laipu umbes:D Ma olin nii, et wtfff kui ta kirjeldas, et ükskord hakkasid mitu korrust surnud inimese korterist allpool vaglad elektristepslist välja ronima. See oli päris rõve:D Ja vetsu poolest niipalju, et ma tegin ajalugu. Ainult 2 korda käisin terve ürituse vältel vetsus. See on väga wow. Tavaliselt olen mina see, kes joob ühe õlle ära ja siis peab 5 korda käima:D:D
Viimane lugu oli "Insener Garini hüperboloid", mis on üks mu lemmiklugusid. Ja siis see oli nii ilus lihtsalt. Kõik laulsid kaasa ja ma lihtsalt nutsin:D Ma ei saanud midagi teha, it was just so pretty.
Ööseks Helle vanxi juurde magama, kus üleval mingid ossid pidasid pidu.

No comments:

Post a Comment