Wednesday, June 8, 2011

Night brought on it's purple cloak

Pm viimane official koolipäev. Ja see kestis mul kõvasti kauem kui tavaliselt. Hommikul vara kooli, sest inglise keele arvestus. Täitsa hästi läks vist. Aga vahepeal oli seal mingi Shakespeare'i tekst Richard III'ndast ja see oli suht õudus. Ning vaene Hanna oli zombie ehk siis 20 min öösel maganud.
Seejärel kunstimaja-aeg. Tegin seal Kaiva seda maali ning vastutasuks tegi ta mu selle õuduse joonestusülesande ära. Andsin need disaini asjad ära ka. Thank god.
Krokii arvestus venis 4 tunniseks..:D Ja ma täiega kartsin, et mida Marks minu kohta ütleb aga ei olnud midagi hullu:D Ütles, et ma andekas joonistaja ja siis ma olin nii, et jeeee:D Ma kartsin juba ma ei tea mida. Ning Kaiva kohta käis kõige õigem jutt ever.
Klassipeol sõime. Ja palju. Teatrikate vanemad olid toonud toitu ja siis vaesed kunstnikud said süüa:D
Pärast jalutasime Liispetiga linnas päris kaua. Ja ma nägin jälle seda Kristjanit!! Täiesti kohutav:D Mida üritab elu mulle sellega mõista anda?

No comments:

Post a Comment