Saturday, June 4, 2011

Mariliisi sünna

OOoeeehhh, siia peaks maha kirjutama väga pika teksti, et kokku võtta seda õhtut aga ma ei suuda:D
Igatahes, läksime Hesi juurde alguses. Sinna on suht raske saada, sest tuleb sõita nii trolli kui ka bussiga. Aga ta maja on iluus. Ja siis seal olid pildid väiksest Hesist... ja me istusime õues ja tal oli vahva koer ja.. Pm oleks tahtnud kauem olla:D Ta PEAB tegema mingi uue peo millalgi suvel. Noh, igatahes istusime seal ja grillisime ja jõime. Hes oli väga heldekäeline oma džinni jagama, kuni see hakkas otsa saama:D No ja mina vahetasin seal veel riideid, ehk siis istusin lõpus ülifancylt.
Siis tulime sealt tulema ja mul oli räige kusekas trollis. Ma mõtleisn, et ma lähen lolliks. Agajah, siis korra Kehrwiederisse ning siis Mariliisiga kokku ja Sushicati. Noh, ma vist eriline sushi fänn ei ole. Nagu natuke oli hea, aga lõpus läks natuke süda pahaks:D Aga naljakas koht üldse. Manga ftw.
Seejärel pidi olema pidu Telliskivis, aga me ei läinud sinna ikka lõpuks vaid linna niisama. Hella park oli main koht:D Igasugused tuttavad. Klassivennad, klassiõed. Ja ma tutvusin mingi deep'i sakslasega, kes tuli minu juurde: Hi, you look so badass. Ma olin nii, et midaa:D Ja siis ta ajas mingit värki, et meie kehad ei ole meie omad ja hing ka mitte:D ja et kui sööd võileiva ära, siis alguses on see võileib aga pärast on see sina ise..?? Noh jah, igatahes. Siis tuli Liispet vahepeal, kellega käisime neljakesi Levikas ka ära ja siis tagasi Hella:D Kus ma olin natuke purjus, ehk siis vahepeal lamasin maas ja jõllitasin inimesi:D (mitte nii hull:D ma ei olnud nagu maas sellepärast, et ma oleks purjus olnud, vaid sellepärast, et me istusime kõnnitee äärel ja lihtsalt nii soe oli, et võis natuke pikali ka lebotseda:D) Noh, väike draama oli samuti öös, mis õnneks lõppes ikkagi ilusasti lõpuks. Kohvik Nooruses käisime ka ära ja eriti vahva oli see, et mu see inglise keele õpetaja oli seal turvamees:D Siis ma ütlesin talle tere ja tal oli akward.
Täna hommikul käisin seal restoranis seda tööd proovimas. See oli suht suvakas:D Täitsa norm aga ma ei teadnud kus kohas kõik need asjad käivad ja siis need kokad seal olid nii, et aaaaahhh.

Vaatasin just Sweeney Toddi uuesti ja see ikka nii kõva film, et annab olla.

No comments:

Post a Comment