Sunday, January 16, 2011

J.M.K.E. RockCafe's


Oooh, nii head õhtut pole ammu olnud. Tõestiii super:D
Alguses sain linnas Kaivaga kokku, chillisime natuke(Karu sauna tagune piljard, nagu tõesti?) siis tuli kallis Liispetikene. Olime kolmekesi. (Turisti sellepärast ei näinud, et see oli kõige esimene ning Kristian suutis meid veenda, et me ei läheks sinna nii vara) Aganoh, see selleks.
Mõne aja pärast läksime Liispetiga Rock Cafe'sse. Ei mingit dokumendi küsimist. Õiglus võidutseb. Koti otsisid ka läbi aga ma olin master ja trick'isin ära:D Kaks õlut oli kaasas küll.
Kontsert ise oli väääääga heaa. Esimesed kaks lugu kahjuks kuulasime baarijärjekorras. Aga muidu jaaaaaa. Õlad ja kael moshimisest ikka valusad:D See nii hea tunne.
Kahju on mul ainult Sandrast, kes ei saanud tulla. Viimasel minutil sai teada, et peab oma õde valvama. Vaene laps. Ma oleks ka ikka nii vihane olnud et jah.
Kõik need tagid eile tekitasid mus sellise igatsuse oma nahktagi vastu. Praegu kannan seda ja see on nii heaa... :D:D Kotserdil olin nagu mingi suvakas. Kampsuniga. Sest ma haige ikka.

Täna käisime Sandraga kinos "Turisti" vaatamas. Norm. Mingeid erilisi emotsioone ei tekitanud. Aga ega see vist ei pidanudki. Ja Johnny Depp on ikka sitaks kuum:D

1 comment:

  1. ütleks et sai natc naerupaelu vallandatud ja johnny on kuuu uuu uu uu uum

    ReplyDelete