Thursday, January 20, 2011

.

Ma olen praegu nii väsinud. Ma ei tea millest. Mitte millestki füüsilisest igatahes. Mõtlesin just, et pole vist rohkem kui kuu aega trennis käinud. Järgmine nädal siis tagasi. Ohjumal. Muidu vist läheks juba homme aga... Vennaskond! Rock Cafe'sse siis taaskord. Ja ma jälle kardan:D Ning pühap. on neil vist jälle mingi loeng. Seekord inspiratsioonist. Ma ei lähe ilmselt. Ma ei jõua. Pealegi pole vaja MINULE inspiratsioonist rääkida. (Kas just tantsu omast, see on iseasi) Aga ei, ma otsustasin tagasituleku teha esmasp.


She talks to birds, she talks to angels, she talks to trees, she talks to bees.
She don't talk to me.
Talks to the rainbows and to the seas,
she talks to the trees. She don't talk to me, Don't talk to me.
(Juba mitmendat päeva kummitab. Selline lugu, et tahaks nutta)

No comments:

Post a Comment