Sunday, November 22, 2009

Workshop üldse:D


Nii, praegu on pühap. õhtu. Eile ma ööbisin seal, niiet ma ei saanud kirjutada. Eile läksin siis poole kümneks sinna. Esimene trenn oli hype, siis oli veel locking, LA hip-hop(Sepega. Aga mitte see hull geivärk xD) , house ja kõige viimane , uprock. Viimased kaks olid hip-hop ja uprock ning seal me suht lihtsalt lebotsesime:D Ok me tegime kaasa, aga energia oli kadunud. Õhtul oli battle. Mina - Viiu, Andre - Sandra võtsime osa. NOojah, ma ei oskaa xD Meil oli mingi chill lugu ka. Mis oli väga mõnus aga rohkem selline uimastav, tõmblemistuju ei tekkinud. :D:D Siis sel päeval käisime veel Eat'is ja chillisime niisama. Vahepeal oli rõve vetsukatastroof, milles kahtlustatakse Blondiini.(Üks hull tüüp) Ja siis vaene Laurts pidi seda koristama!! :O Vaene tema. Õhtul vaatasime "Paani laburünti" ja magasime üleval saalis. Mingid lahedikud üritasid seal veel tõde ja tegu mängida aga no see oli nagu viienda klassi klassiõhtu. Keegi ei julgenud tegu öelda ja kui julgeski, siis see oli u. jookse viis ringi ümber kellegi. Küsimused olid ka täitsa.. Kas sul on võltskulmud??? Nagu WTF? xD Mina ei mänginud, ärge valesti aru saage:D Öösel pani see blondiin jälle tarka. "Kõik kes magavad, pange silmad kinni" . Ja hommikul oli asi, mis ajas mind nagu tõsiselt vihale. Blondiin ja kaks lolli veel olid ennast barrikeerunud riietusruumi(sic!) kus olid kõikide inimeste asjad. Ma ajasin neid kaks korda üles, et nad ukse lahti teeksid. Viimasel korral üritas üks minuga möliseda ka ala. teemal "See on viimane kord kui te siia sisse saate, viige oma asjad minema, meil on kolm tundi aega" (Missest et trenn hakkas kahe tunni pärast ja söönud ega valmis seadnud ei olnud keegi) Ma saatsin suht nahhui ta vist:D Pärast seda minu teist sissetormamist panid nad ennast eriti kindlalt sinna luku taha. Lõpuks tekkis ikka tõsiselt suur järjekord. Toodi võtmed, aga need ei keeranud, sest seespool oli mingi asi ees! Lõpuks tuli Helene nendega rääkima. Hui vastasidki. Natuke vist porisesid midagi endamisi, aga kes seda teab:D Haiged tüübid. Lõpuks siiski tegid lahti. :D:D Hull draama.
Siis õhtul veel trenni, kus oli suht vähe inimesi, kaheksa. Aga väga mõnus oli niimoodi. Chill.
Homme on kool:/

No comments:

Post a Comment