Monday, November 9, 2009

Väike aga suur


Esmaspäev jälle käes. Veel üks nädal kooli. See nv. sinna dinosauruste värgile, jee xD Täna midagi erilist ei teinud, peale selle, et MARILIIS ON TAGASI!!! WUHUUU!!! Alguses ma olin Karoliine ja Mariaga Rimis ning sain teada, et mariliis ei saa linna tulla. Siis sõitsin juba bussis, kui mariliis helistas, et ou kuule võiks ikka kokku saada, niiet bussi pealt maha ja linna tagasi:D Linnas ma pidin noh "natuke" ootama. Ostsin endale uue peitepulga ning tšekkisin ühed kindad üle. Siis selgus, et Mariliis oli just toast välja astunud, niiet ma läksin kooli tsillima:D Puffi. Kus ma õgisin jälle soksi ja olin arvutis. Ning MUIDUGI kiilus mul see arvuti jälle kinni. Miks alati minul???? Noh, lõpuks ma ei vinninud seal enam olla ja ma läksin bussipeatusesse. Teel nägin veel Varblast (mitte linnu-varblast:D).
Ja seejärel passisin ma seal peatuses POOL TUNDI! Lõpuks tuli bussi pealt maha Rael ja siis ma läksin temaga süüa ostma:D And then..Mariliis called! Wii! Istusime Hessis ja ma rääkisin talle kõigist hullustest, mis vahepeal juhtunud on. steveni sitast ja mõnedest kommentaaridest... Ja Mariliisile sain ma nummi pastaka, Unenägude seletaja, teokarbi ja lagritsat. x)))

Homme on keemia töö:O ja pidi hull trenn olema..:O

No comments:

Post a Comment