Friday, November 20, 2009

Workshop. 1st day

Enne kui workshopist räägin, siis ütleks esiteks ütleks seda, et ma sain eile endale õe. :) Nimi Sigrid Lehte. Niiet väga tore. Olge kõik rõõmsad!

Aga today!!! Kehalisse ei läinud. Pärast saksat tormasime mariaga minu juurde, kus ma pakkisin enda asjad kokku. Maria tegi mulle kena soengu:D ja siis läksime linna. Very nice! Niiet täna oli Capoeira. See on selline hull võitluskunst-tants. Väga kahtlane xD Kuna meid oli nii palju, siis jagati meid kaheks grupiks. Me läksime alguses üles cirkel'it tegema ja siis alla Capoeirasse:D Sellest tegin igasugu hulle pilte ka, niiet näete siis. Lisaks minule olid seal meie grupist veel Sandra, Sandra 2, Viiu, Suss ja Andre. Noh ja igasugused muud tuttavad:D
Mis siis veel.. ahaa. Me lõime grupi Powerrangers ja vajasime hädasti grammatikatundi:D hahah. Improvisatsioonioskust ikka inspiratsioonioskusega sassi ei ajaks. 2 korda järjest veel pealegi.

Btw. praegu tõmban ma seda Jabbawockeezi videot. NAGU WHAT THE HELL. See on mul juba mingi pool tundi 2% juures passinud aga samas mu arvuti ütles et download complete:/
Ma küsisin Anzult ja ta ütles et tal läks u. 20 min. No mismõttes. See ei ole ju mingi nõmekas arvuti :'(
Maria just ütles mulle selle video kohta : FEIL! noojaa:D

JA MA OLINGI FEIL! AGA TEISTMOODI! See video oli mul juba ammu olemas xD Läkski u. 20 min. Ma lihtsalt üritasin tõmmata mingit teistmoodi faili:D::D Täiega feil. Aga väga lahe video on;) Ma ei tantsigi NII hullusti:D Aga pole veel kõike näinud..:O

No comments:

Post a Comment