Monday, January 6, 2014

Nojah

Reede juba Eestisse. Nii kõva. Pole augustist saati käinud. Väike igatsus juba.
Homme aga enne selline tore asi nagu eksam. Tegin täna presentationi valmis, panin sisse mingit häma. Ma ei tea. Natuke kardan, sest mu projekt oli väga sitt ning jah... Mul ei ole midagi rääkida seal lihtsalt. Selline tunne, et ma ei osanud väga õppida ka midagi. Vaatasin üle mingid punktid agajah... Mis seal ikka siis :D
Laupäev käisime Mikaeliga seal Greve sushikohas selle asja eest, mis ta mulle jõuludeks kinkis. Nomnom. Me saime nii palju süüa :D Pärast oli selline palli tunne.
Siis jalutasime sinna kohalikku baari, kus oli supercheap happy hour, kus kaks 0,5 liitrist õlle ainult 35 krooni eest(Muidu maksab üks 35 kr.) Ehk siis istusime seal ja vaatasime imelikke purjus taanlasi :D Üks tsikk jalutas ringi rinnahoidjaga, siis meie kõrval käis hull pidu viinaga ja noh, üldse, selline vahva. Rääkisime mingi vana jahimehega, kes näitas meile oma tätoveeringuid.
Pühapäev yolotasime niisama, ei viitsinud õhtul hakata koju minema, niiet ärkasin täna hommikul koos Mikaeliga kell 7.

No comments:

Post a Comment